Ahogy a válság és a szuperbruttó hatására egyre kevesebb pénzem volt, elkezdtem bújni a „hogyan spóroljunk” jellegű oldalakat.

Amint éppen a 18 fokos lakásban olvasgattam azt a jó tanácsot, hogy "vegyük le néhány fokkal a fűtést, hiszen 22 fokban is el lehet lenni" kicsit felment a pumpa. Már éppen csuktam volna be az egész ablakot, amikor valahonnan előkerült egy hirdetés, olyan témával, hogy „hogyan gazdagodjunk”. Villámcsapásként ért a felismerés, hogy meg kell változtatni a hozzáállásomat és a gondolkodásomat. Nem azt kell megtanulni, hogyan tudok minél kevesebb pénzt minél jobban beosztani, hanem azt, hogyan tudok még többet keresni és meggazdagodni?

Vidi Rita tanfolyama  megadta a kezdő lökést.
Hatására teljesen másként kezdtem látni a dolgokat. Nem olyan sötéten, nem reménytelenül. Elkezdtem
olyan könyveket olvasni, amik segítettek abban, hogy napról napra energikusabb legyek, hogy növeljem önbizalmam és végre a sok elmélet után a gyakorlatban is akcióba lépjek.

A bejegyzés trackback címe:

https://sikeresnokhalozata.blog.hu/api/trackback/id/tr563121543

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása