• Nekem azt jelenti, hogy ne kelljen minimális bérért napi 8-10 órát robotolni feleslegesen.
     
Szeretem az eredeti szakmámat, szeretek tevékenyen élni, de elegem lett abból, hogy a belem is kidolgozhatom, akkor is csak hónapról hónapra éltem. Ha éppen volt egy kis többlet, annak nagyon örültem, mert legalább ki tudtam fizetni a negyedéves kötelező biztosítást. De minek is, amikor többnyire busszal jártam, hiszen tankolni már nem tudtam :)
 
Hogy akkor miért nem adtam el? Ennek 2 oka van:
 
  1. Imádom a kis Hepit, és akkor is meg fogom tartani, ha új autót veszek majd, hiszen nekem Ő az erő szimbóluma. Miatta szoktam le a cigiről is, hiszen amikor a benzinkúton dönteni kellett, hogy 95-öst vagy Szofit veszek, akkor mellette tettem le a voksom.

  2. Nem engedte jó öreg „barátunk”, a Svájci Frank. (aki tutira botoxoztatja magát, hiszen évről évre jobban tartja magát) Ez azt jelenti, hogy ha akkor eladom, engedve a kényszerhelyzetnek, annyi pénzt sem kaptam volna érte, amennyi hitel van rajta. 

  • Nekem a szabadság azt jelenti, hogy mindig legyen választásom, ami szívből jön és nem kényszerből.
-        hogy mondhassam azt a főnökömnek, hogy „Bocs, de nem vállalom ennek a 2000 oldalas jelentésnek a megírását 10.000 forintért, mert nincs szükségem arra a pénzre.
-        hogy majd a saját döntésünkön és ne a kényszeren múljon, hogy hány gyermeket nevelünk és hány éves korukban menjek vissza a dolgozni (feltéve, ha lesz kedvem hozzá :)
-        hogy hó vége felé ne azért legyen a vacsorára válaszható két opció a hajába sült krumpli vagy a sült hagyma, mert kiürült a családi kassza, hanem azért, mert mindkettőt imádjuk 
-        hogy majd a gyermekem ne azért vállaljon diákmunkát, mert nem tudok neki elég zsebpénzt adni, hanem azért mert NEM AKAROK.
-   hogy azokkal a személyekkel töltsem az időmet, akikkel szeretném.

 

  • Nekem azt jelenti a szabadság, hogy kávézás közben dolgozom és nem azt, hogy munka közben kávézom.
 

És Neked? Mit jelent a szabadság?

 

A bejegyzés trackback címe:

https://sikeresnokhalozata.blog.hu/api/trackback/id/tr683135599

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása